close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי עמותת אושרי?

מערכת שורשיא תמוז, תשפא21/06/2021

במהלך העשורים האחרונים ובפרט החל מתחילת שנות האלפיים, אנחנו יכולים לראות עלייה ניכרת במספר הפונים לשירותי פונדקאות, בין אם זה בישראל ולא פחות מכך בחו"ל

תגיות:
פונדקאות, כידוע, זה מצב בו אישה נכנסת להריון במטרה להביא ילד או ילדה לעולם עבור אנשים אחרים, כלומר, מראש מוסכם שהיא לא תשאיר את הילד אצלה אלא תמסור אותו כשיצא לאוויר העולם. ישנם שני סוגים של פונדקאות, פונדקאות מלאה – מצב בו לאישה היולדת אין שום קשר לתינוק היא רק תורמת את רחמה עבור התהליך, ופונדקאות חלקית בו האישה תורמת לא רק את רחמה אלא גם ביצית, ומכאן שהיא גם האם הגנטית של התינוק.

כאמור, רבים פונים לשירות פונדקאות מסיבות שונות. ישנם זוגות שפונים מאחר והם אינם יכולים להביא ילד לעולם בעצמם, זוגות חד מיניים ממין זכר פונים לשירות זה על
מנת שיוכלו להיות הורים, כמו כן, ישנם זוגות שפונים לשירות פונדקאות בגלל חוסר רצון של האישה להיכנס להריון בעצמה. במקרים מסוימים, מדובר גם ברווקים אשר אין להם בת זוג ומעוניינים להביא ילד לעולם, לפני שיהיה מאוחר.

עמותת אושרי אשר פעילה משנת 2021, שמה לה למטרה להנגיש את כל ההליכים הקשורים לפונדקאות עבור זוגות בישראל. העמותה פועלת בעזרת אנשי מקצוע, ומספקת שירותים וסיוע ללא תשלום.

כיצד עמותת אושרי יכולה לעזור לכם?
עמותת אושרי באה לענות על צרכים של לא מעט זוגות ורווקים, אשר במשך שנים רבות לא ידעו למי לפנות, כיצד פונים ומה עליהם לעשות בשביל להתחיל תהליך פונדקאות בישראל. העמותה שמה לה למטרה לעזור וכן לקדם ולמסד את תחום הפונדקאות בישראל באופן מסודר.

העזרה והתמיכה אשר עמותת אושרי מספקת באה לידי ביטוי בהיבטים שונים. למשל, בהיבטים בירוקרטים, רפואיים, כלכליים, משפטיים, וכן נפשיים. העמותה מנסה לכסות את כל ההיבטים הנדרשים ולהעניק סיוע מקצועי מלא בעזרת אנשים שמגיעים מהתחום ויש להם את הידע והיכולות הנדרשות לשם כך.

חשוב להבהיר, העמותה חפה מאינטרסים כלכליים, בראשה עומדת שלי ביטון, שפעילה במשך שנים בארגונים כמו "ידידי בית החולים בילינסון" ובעמותת "גישה לחיים". שלי בעצמה עברה תהליך פונדקאות, ולכן היא שמה לה למטרה לעזור לזוגות ורווקים אחרים שמעוניינים לעבור תהליך דומה. מלבדה בעמותה ניתן למצוא אנשי עסקים מתחומים שונים, אשר החליטו להירתם לטובת העניין.
מה ההבדל בין אושרי לסוכנויות פונדקאות אחרות?

ההבדל העיקרי, מלבד העובדה שעמותת אושרי מספקת את כל השירותים מכל הזוויות האפשריות, הרי שהעמותה פועלת ללא מטרת רווח. מטרתה לייצר פלטפורמה שתאפשר לכל אחד לקבל תמיכה ועזרה, כאשר נתחים מהתשלומים שמשולמים עבור העמותה, נועדו לעזור למי שידו אינו משגת ואיננו יכול ליהנות מתהליך זה. כך מי שיש לו יכולות כלכליות, עוזר למי שאין לו יכולות כאלה לשלם על התהליך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה